dinsdag 3 april 2012

Gary Gouda

Mijn naam is Gouda, Gary Gouda! En om elk misverstand in de kiem te smoren: ik ben geheim agent. Geloven jullie dat niet? Is mijn geheim-agentenmasker dan niet genoeg om jullie te overtuigen?  Wel, mijn opdracht is duidelijk: vermomd als dief moet ik de beste stukjes kaas opspeuren en voor een mieters leuk spel zorgen!
 Ok, ik moet toegeven dat ik wel eens een stukje kaas meer eet dan ik honger heb... maar wees eerlijk, wie doet dat niet? Alleen heb ik dan wel een piepkleine probleempje dat ik niet meer door alle gaten in het kaashuisje pas. En dat kan natuurlijk gevaarlijk worden als de kat Kiki dat merkt, zij is namelijk een echte furie! Maar ach ja, alle geheim-agenten worden nu eenmaal op de hielen gezeten door boefachtige tegenstanders en zo'n stoere kerel als ik vindt altijd wel een uitweg :-) Ik heb niet voor niets een hele strende agentenopleiding gehad.

Spelregels: 
Als het jouw beurt is, moet je zoveel mogelijk kaasjes proberen te veroveren. Maar opgepast! Je kan niet door elk gaatje sluipen met alle kaasjes onder je muis. Je moet dus goed onthouden waar er hoeveel kaasjes onderdoor kunnen. Blijf je ergens steken met je dikke buik, dan is de beurt aan de volgende speler.
Voor: 2 tot 4 spelers
Vanaf 4 jaar
Duur: 15-20 min
Prijs: 29.95€
Je kan het spel vinden op www.mienoesj.be
Onze mening
Bij dit spel is vooral het spelmateriaal dat het aantrekkelijk maakt om er mee te spelen. De doos wordt gebruikt als 3D speldoos of doolhof waar de muis in moet rondschuiven. Ook kan je de route altijd wisselen door telken de tussenstukjes (die de grootte van het doolhofgaatje bepalen) ergens anders te steken.
Wij zijn overtuigd!
Laat gerust jullie mening over dit spel achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten